Cheritera Aku | Sekarang

Hadeh, spatutnya blog neh utk aku upload gambo2 aku ja, tp bio a, aku pny blog, ske ati aku lorh.
na bercherita kat org, mcm malas lak, wat karangan kat sini r.. padahal kalo de org bace,
da macam bercherita kat orang gak.. aaa.. aaa.. hentam saja le labuu.. Umm umm umm..

pas abis pektikel training 6 bulan lepas, masuk dgn hari2 yg ku tempuh sampei la ke hari neh,
cuti cuti malaysia yg tekumpul sdar tak sedar, da na masuk 3 bulan da..
sdar tak sedar la sangat, memang sedar pon, 3 bulan ka? ka terlebih suda? aku pon xpasti,
macam da lbey. walo cane pon, ape yg paling penting, meeeeeemang lama gila da bercuti..
sepanjang tu gak ar ku amat berterima kasih kepada kak mira, kak ja, abg nono,
mama, ayah, dan sesiapa saja, yg sudi memberi sedikit sebanyak sumbangan kepada diri ini..
jalan2 cari daun keladi, lain kali aku mintak lagi, terima kasih lorr bagi..
rezekiii~ rezekii~ xbek tolak.. hiii... ^_____^

nak dijadikan cerita, dlm masa bercuti ni gak ar abis suma jnis keje aku apply,
dari tukang sapu smpah (ni skadar tmbah2 ja ni), keje bank, technician perodua,
technician Jotun, aa.. ape lagi, ape lagi, dan macam2 lagi lah.. saaatuuu pon xdpt..
dalam byk2 keja yg ada, satu ja keja aku buat, amek gmbar kawen.. sib baek la ade
Mr Canon, selamat a kejap.. tu pun sebelum aku masuk kursus snap2.. da msuk kursus,
haa.. smbung balik kerjaya memohon sponsorship merata2, na wat cane. pokai again~ huuu..

tp alhamdulillah, penantianku akhirnya membuahkan hasil, coz minggu lepas,
aku de dapat satu panggilan dari sorg brader ni.. aku ingt sape a col, skali brader tu org AirAsia daaa...
katenye, aku dipanggil untuk attend interview on next thursday, kirenye.. besok ah,
coz hari ni da hari rabu.. kol 10 pagi.. perhh!! terkejut aku.. mane tak nye,
3 kali kot aku post resume aku kat airasia.. baaaru dapat.. tp dapat intebiu je la,
keje belom tentu lg, ok, cool cool.. xyah na excited sgt.. intebiu ja.. intebiu jaa...
lek husnul.. lekk.. lek.. lek ja..



tp mungkin sebab da tak tahan na keje punye pasal, bosan sgt bercuti, makin difikir,
makin kusut.. makin chuak lak, adoyai.. beserabut.. risau lak aku tkut terlepas pluang ni..
coz org kate, pluang tu tak slalunya datang dua kali.. adoi.. camana la besok ni.. study study..
takut juga.. apeee la agaknye yg depa tu na hentam aku bsk.. mintak2 la aku dapat pluang
keje neh.. na tunggu helicopter.. memang kalo aku dapat.. perghh.. kompemm ta dapat..
senyap sunyi trus, langsung xde feedback, bg yg terbaca artikel aku neh, tlg la doa2 kn
aku skali eh, ne taw kot kot berkat doa hangpa, pluang aku cerah sket ka.. haha.. adehh.. +____+''

May God Bless Me
Aminnn.. ~



Categories:

Leave a Reply